Jump to content

TheWindBlower

Members
  • Content Count

    2,514
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    100%

Reputation Activity

  1. Like
    TheWindBlower got a reaction from armadillo01 in RSD 2019 Limited and First Releases   
    Did RSD at Newbury Comics in Boston again. Was maybe 10th in line, got pretty much everything I was after. Just missed the Hockey Dad 12" which I don't know if NC even got any copies in. Quick in and out today. Hope everyone's getting what they're after.
  2. Like
    TheWindBlower got a reaction from IanRees in Po : Spanish Love Songs - Losers / (no) reason to believe 7”   
    Nice signing. These guys are great. Last record was fantastic. Instant PO from me.
  3. Like
    TheWindBlower reacted to Derek™ in PO: Defeater - Defeater LP (2019)   
    Less of a trend and more of an isolated issue with Yipcore, for what it’s worth.  The people scratching their heads and saying “I dunno it sounds pretty okay to me...” are the ones who’ll end up sewing the seed for that style production, if it ever becomes an actual thing.
  4. Like
    TheWindBlower got a reaction from Rip in VC Official Pro Wrestling Thread   
    Great Mania, definitely my favorite overall in a long time. It's absolutely too long though.
     
    WWE really went after appeasing the Internet fans last night. Seth, Becky, AJ, Finn, and KOFI KINGSTON. Kofi's win is probably my favorite "WM moment" since Daniel Bryan's win, which isn't surprising given the parallels in the stories. Awesome to see the IIconics win last night. Didn't really care for Ryder/Hawkins going over on The Revival though. That felt pretty goofy, kinda marginalizes the tag titles, if Hawkins can lose 269 matches in a row then get lucky. Idk. I also felt really bad for Kurt. No one cared about his last match cuz it was against Baron Corbin. It really seemed like they just went through the motions. Kurt hit all of his spots, went for one last moonsault, then did the job. I laughed when he pretty much no sold the pin and quickly got up to grab a mic. He's a legend, he deserved a better send off. Batista/HHH and Miz/Shane didn't disappoint, even though I expected them to. Doctor of Thuganomics Cena was INCREDIBLE. The only thing I wasn't hot on was the botched(?) finish to the women's main event. Ronda clearly has a shoulder up during the 3 count. Really glad Becky went over on Ronda though. Ronda can GTFO at this point. Great Mania overall, truly.
  5. Like
    TheWindBlower reacted to lostcrimes in Official Newbury Comics Reissue Thread   
    Might as well just make it free shipping because it's about the same unless you buy quite a bit.
  6. Thanks
    TheWindBlower got a reaction from Derek™ in PO Now: The National - I Am Easy To Find   
    Wish I would've known this before listening...
     
    Good move posting that though.
  7. Like
    TheWindBlower reacted to Derek™ in PO Now: The National - I Am Easy To Find   
    It's also the album's closing track – for anyone else who's weird about hearing specific singles in advance.
  8. Like
    TheWindBlower got a reaction from Shitty Rambo in PO Now: The National - I Am Easy To Find   
    New track! Surprised no one posted it yet.
  9. Like
    TheWindBlower reacted to Tidal Wave in PO: Defeater - Defeater LP (2019)   
    I’m guessing they will have an alternate cover for each show
  10. Like
    TheWindBlower reacted to Adam10647 in All-encompassing NINE INCH NAILS Thread: Reissues, New Stuff, Soundtracks, Kitchen Sink   
    Listening to a NIN podcast that interviews Rob Sheridan mentions he's doing some work on the With Teeth remastered artwork for the LP, so they're working on them. Here's a link if you want to check it out
    http://shoutengine.com/PodLikeAHoleANineInchNailsandTrentReznorPodcast/in-conversation-with-rob-sheridan-75552 
  11. Thanks
    TheWindBlower got a reaction from RaptorRick in PO: Every Time I Die “Hot Damn”   
    Also in the same boat. Was just coming here to post this. Been maybe a week now.
  12. Thanks
    TheWindBlower got a reaction from N8TRU1 in PO: Every Time I Die “Hot Damn”   
    Also in the same boat. Was just coming here to post this. Been maybe a week now.
  13. Like
    TheWindBlower got a reaction from N8TRU1 in Has interpunk gotten their shit together?   
    Yo, idk about this here. I've only had good experiences with SmartPunk. I've never had to cancel an order or anything though. Everything is very timely in my experience.
  14. Like
    TheWindBlower got a reaction from mmhmm in Has interpunk gotten their shit together?   
    Yo, idk about this here. I've only had good experiences with SmartPunk. I've never had to cancel an order or anything though. Everything is very timely in my experience.
  15. Like
    TheWindBlower got a reaction from Shitty Rambo in Has interpunk gotten their shit together?   
    Yo, idk about this here. I've only had good experiences with SmartPunk. I've never had to cancel an order or anything though. Everything is very timely in my experience.
  16. Like
    TheWindBlower reacted to MachoHommeRandallSauvage in Thread Title Memes For Messy Elitist Teens   
    No one ever does, brother. No one but me. Oooooooooooh yeeeeeeeeah.
  17. Like
    TheWindBlower got a reaction from texan4life in Thread Title Memes For Messy Elitist Teens   
    I miss the old days of VC when members would call for new members to have a temp ban on creating new topics. We need that energy again.
  18. Like
    TheWindBlower got a reaction from copelandkid in Thread Title Memes For Messy Elitist Teens   
    THE HOBBY
  19. Haha
    TheWindBlower got a reaction from VinylMario in Thread Title Memes For Messy Elitist Teens   
    THE HOBBY
  20. Haha
    TheWindBlower got a reaction from N8TRU1 in Thread Title Memes For Messy Elitist Teens   
    THE HOBBY
  21. Haha
    TheWindBlower got a reaction from museummouth in Thread Title Memes For Messy Elitist Teens   
    THE HOBBY
  22. Like
    TheWindBlower reacted to MachoHommeRandallSauvage in Thread Title Memes For Messy Elitist Teens   
    I'm on board. To be fair, I think mods would have had to approve this thread. Juan has said he takes great joy in occasionally approving potential tire fires like this one.
  23. Thanks
    TheWindBlower got a reaction from Derek™ in PO: Defeater - Defeater LP (2019)   
    I can't express enough appreciation for that photo. Well done.
  24. Like
  25. Like
    TheWindBlower reacted to jamdbz in PO: Defeater - Defeater LP (2019)   
    I was thinkin' maybe it's the debt collector that was after the father, and then heckled the older brother
×