Jump to content

jrodan

Members
  • Content Count

    2,428
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7
  • Feedback

    100%

Everything posted by jrodan

  1. jrodan

    Slowdive - Pygmalion MOV reissue?

    of course. just saying it hasnt been a one time thing with MOV (also, i am not saying MOV is doing anything wrong necessarily) and for that reason it makes sense for someone to wonder if slowdive has actually made any money on those represses.
  2. jrodan

    Slowdive - Pygmalion MOV reissue?

    because most MOV releases have the rights purchased from the labels and the bands see nothing (see mars volta and jack's mannequin).
  3. jrodan

    Counting Crows Reissues

    just got an email, you can use code TENOFF to get $10 off your order if you buy at least 2 exclusive sound of vinyl pressings.
  4. jrodan

    Counting Crows Reissues

    damn, had ogs. sold em for represses. now i wanna get these for god knows why. two of the best albums of all time. when are they gonna press across a wire on vinyl though? that is something i need. nice lil 4xlp that would be.
  5. jrodan

    PO Now - Shame - Songs of Praise

    says limited to 1000 on that beige.
  6. considering Decay is about 14 years old, that seems unlikely unless the Woo'ing was coming from inside their father's balls.
  7. yeah, your argument using DIY and RYM as reasons that enjoying AFII is a hot take really sold everyone, brother. enjoy your music discussion circles!
  8. lol @DecayToDeath. what a turd.
  9. for sure. not really worried about being able to find the london fog for cheap.
  10. such a confusing release with the mix up. if anyone can link me to the /1500 version for less than $28ppd, i would appreciate it. this album fucking rules.
  11. mustve restocked cuz it shows available on bandcamp.
  12. instrumentally it sounds exactly like mineral. if that opening guitar line doesn't sound like mineral, then i dont know what does. his vocals on the other hand...that took me a few listens to get used to.
  13. Vocals are so weird. Gonna take some getting used to.
  14. lotus plaza is the best deerhunter associated project. spooky action is an all time great album. after getting into them i realized that basically all my favorite deerhunter songs were the ones lockett wrote.
  15. ah ha! thanks. i had no desire to bundle so i hadnt clicked on those.
  16. out of curiosity, where did we get the pressing info for the clear version? sorry in advance if this is a dumb question.
  17. ordered with a quickness. last album was soooo good.
  18. album has a few standout songs, but is otherwise wayyyyy too same-y for me. the polish hasn't done this band a ton of favors either.
×