Jump to content

vasdenyas

Members
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    0%

1 Follower

About vasdenyas

  • Rank
    Thrift Store 7"
  • Birthday 03/27/1984

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. UK shop won't ship to Germany while US shop does, wtf?
  2. New Bölzer Album up for pre-order along with reissues of their EPs: https://www.indiemerchstore.com/item/77728 https://aisamerch.de/BOeLZER-Lese-Majesty-LP-Oxblood-Gold-Splatter_1
  3. Agalloch - The Grey/The White limited remastered reissues up for pre-order (also available from Eisenwald label US & EU store): https://agalloch.bandcamp.com/album/the-grey-ep-remastered https://agalloch.bandcamp.com/album/the-white-ep-remastered
  4. They are most definitely not gonna scam you, ordered countless times and never had a problem. I'd say just be patient.
  5. Pretty much what I do these days to not drown in records. Also for every record I buy I try at least to sell another one I don't listen to any more, which also made me sell nearly all my multiple versions I ever had. This way I try to keep my collection confined to one Kallax, with emphasis on "try" 😅
  6. They also have a coloured edition (not specified, probably something like clear or purple) of the new Blut aus Nord album: https://shop.season-of-mist.com/blut-aus-nord-hallucinogen-double-lp-coloured
  7. New Esoteric album up for per-order @ Season of Mist: https://shop.season-of-mist.com/esoteric-a-pyrrhic-existence-3lp-gatefold-coloured-digital
  8. Just what I thought. So annoying to check this thread for updates all the time hoping for actual news only to find perpetual crap on top of crap on top of crap.
  9. Got a shipping confirmation for Bloodborne from Laced Records, quite surprising as this is way earlier than they predicted, but I ain't complaining. Now all I need to do is finish the game, lulz.
  10. Snagged that EU exclusive without hesitation. None of the variants seem to fit the artwork all that well, the EU variant at least fits the title best.
  11. New album from German True Metal entity up for pre-order @ Van Records. Beyond hyped for this! lavish (/300): https://www.van-records.de/product_info.php?products_id=4391 regular (black or dark red /250): https://www.van-records.de/product_info.php?products_id=4389
  12. You cheated not only the band, but yourself. You didn't grow. You didn't improve. You took a shortcut and gained nothing. You experienced a hollow victory. Nothing was risked and nothing was gained. It's sad that you don't know the difference.
  13. The first half is awesome while post Pot tracks lost me
  14. Not gonna listen to it on shitty laptop speakers, will wait for release and blast the whole thing on proper stereo
  15. Up @ Amazon Germany for 99€: https://www.amazon.de/Fear-Inoculum/dp/B07VGTYTBF?fbclid=IwAR2qYQeP7fHmQztZ-BZcCIpKFVXu8rpXn1Et_XokOd7iFHhw8fe5DsVKI4w&tag=sonmus03-21 Also jpc for 85€: https://www.jpc.de/jpcng/poprock/detail/-/art/tool-fear-inoculum/hnum/9425427
×